Ceai de măceșe

Ingrediente:

10-15 boabe de măceșe
1 pahar cu apă
15 g zahăr

Mod de preparare:

Într-o zi, mama fiind plecată la o rudă s-o ajute la pregătirile unei pomeni, tata a trebuit să aibă grijă de mine.
Aveam cam 2 ani și jumătate, poate 3. Cineva îmi făcuse cadou un micuț set de ceai și era una dintre jucăriile mele preferate.

Tata era in sufragerie, concentrat la știrile de seară, când i-am adus o mică ceșcuță de ceai, în care, bineînțeles, era doar apă... După mai multe ceșcuțe de “ceai” și o mulțime de exclamări din partea tatălui în privința minunatului meu gest, mama a venit acasă.
Tata i-a zis mamei să stea să mă privească cum îl servesc, pentru că era unul dintre “cele mai drăgălașe lucruri!”. Mama a stat și m-a privit venind din capătul holului cu o ceșcuță de ceai pentru tata și s-a uitat la el cum o bea.

Apoi a spus:
- Ți-a trecut vreodată prin minte că singurul loc unde poate ea să ajungă pentru a lua apă este wc-ul?!

1 comentarii:

zen1966 spunea...

Moarta de ras....sfarsit neasteptat , ca in fiecare din povestile tale ...multumesc pt ras Maricicule :)

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.

Adauga blog - adauga articole
Backlink Gratis
Web-Links.ro
Checkpagerank.net
Bloguri, Bloggeri si Cititori